Už jednají o koupi této firmy?
Odpovědět1 0
235 ml šťávičky za 5$. A dalších 400$ za stroj, co mi to vymačká :D To si raději "vymačkám" džusík z kartonu a kvalita bude stejná. A to DRM tomu dodalo perfektní vyvrcholení. Jeho vývoj nespíše schlamstnul většinu investovaných peněz jak je zvykem.
Tvůrce je hajzl, investoři nenažranci a zákazníci pitomci. Naštěstí je to uzavřená skupina, která si vystačí sama se sebou.
Odpovědět1 1
Bože já v týhle době žít nechci!! Už to fakt přeháněj, nestačí že musíme všechno registrovat a aktivovat (pokud to chceme legálně), vyplňovat osobní údaje kvůli každý hovadině, DRM maj už dlouho náplně do tiskáren, ale tohle už je fakt přehanný.
Odpovědět1 0
...po níž zbyde jako odpad jen špinavá sklenice a plastový sáček, který přijde do koše? Pak jste dosáhli úrovně lenosti, kterou vám umožní Juicero.
Takovou větu dát do reklamy :-). Je jasné to DRM, jinak by zákaznici zjistili, že je to s účinnosti naprd, když by ty mrkve třeba jen nařezali.
Odpovědět1 0